Muuseumi fondis on üle 80 ühiku erinevat veeremit, sealhulgas 5 auruvedurit ning rida tehnilisi seadmeid. Enamus neist paikneb välisekspositsioonis. Üks auruvedur ja vagun on eksponeeritud Pärnus endise raudteejaama asukohas südalinnas. Töötavad vedurid seisavad depoos mis on ehitatud 1924. aastal ja on riiklik mälestis.
Muuseumi välisekspositsioonist võib näha unikaalset Saksa väliraudteede vedurit, 19. sajandi lõpus ehitatud kaubavaguneid, 20. sajandi 20-30 aastatel ehitatud kaubavaguneid ning ainsat Eesti unikaalset reisivagunit aastast 1939. Peaaegu täies mahus on muuseumis esindatud ka Nõukogude ajastu veerem.
Renoveeritud abihoones, mis asub muuseumi territooriumil, on 2011 a. augustist avatud uus laiendatud siseekspositsioon. Selles on kajastatud üldajalugu, teemajandus, jaamakontorite sisustus ja aparatuur, militaarraudteede ajalugu, veeremimajandus ja tööstusraudteede ajalugu. Tähelepanu väärivad: raudtee jalgratas, käsi-tuletõrjeprits, sauaparaadid, esemed ja dokumendid, tööriistad, vanad signaallaternad, mundrid ning vanad fotod. Siseekspositsioonis on ka videosaal kus korraldatakse videonäitusi.
Muuseumis avaneb Teil ainulaadne võimalus osaleda nostalgilises atraktsioonis ning kogeda sajanditagust rongisõitu.
2006. aastal valminud atraktiivne Pärnu rannapromenaad pakub tõelist kuurordihõngu ning muudab suvepealinna ranna ahvatlevaks isegi kehva ilmaga! Romantiliselt piki randa looklev promenaad üllatab oma funktsionaalse läbimõelduse ja vahelduvate materjali...
1768. aastal valminud Jekateriina kirik on stiilipuhtaim ja rikkalikem barokk-kirik Eestis. Fassaadide kujundus on barokile omaselt liigendatud ja reljeefne ning kuue tornikiivri lõpetuseks olevad saledad nõeltipud lisavad hoonele kergust ja pidulikkust...
Kilingi-Nõmme linna lähedal Allikukivi ürgoru nõlval saad uudistada suuri maa-aluseid koopaid. 1961. aastal avastatud põhjaveevoolu poolt liivakivisse uuristatud koobas on 33 m pikk ja kuni 2,7 m kõrge. Koobaste põhja kogunev põhjavesi väljub ürgoru nõl...