Turismiettevõtted | Vaatamisväärsused Eestis | Kaardiotsing | Artiklid |
Tarbija reisi ABC - Probleemid puhkusel ei hüüa tulles.15.september 2011
MILLIST PUHKUST EELISTAD? Mõtle hoolega läbi, mida puhkuselt ootad. On oluline vahe, kas reisid koos perega, sõpradega või eelistad puhata täiesti üksinda. Sellest lähtuvalt vali ka endale sobivaima iseloomuga tegevus, pakett, asukoht.
TAUSTAUURING ON OLULINE! Enne majutusasutuse või puhkekoha valimist tee ka veidi taustauuringut - sageli jagavad teised oma puhkusekogemusi ja -emotsioone internetifoorumites. Kasutades otsingumootorit, leiab nii mõndagi. Teiste kogemused ei pruugi küll saada Sinule osaks, kuid neist tasub õppida.
ÄRA LASE TINGIMUSTEL END ÜLLATADA! Enne teenuse broneerimist, vaata hoolega läbi kõik tingimused. Iseäranis suurt tähelepanu pööra majutustingimustele siis, kui reisid lastega. Vastasel korral võib kohale jõudes selguda , et otse kämpingu taga asub grillimiskoht, kus lärmakad peod kestavad hommikutundideni. Ka pesemisvõimalused ning tualeti asukoht on olulised- kui need asuvad kaugel ja keerulises kohas võib lastel sinna jõudmine kujuneda suureks katsumuseks.
PUHKA TURVALISELT! Paljud majutuskohad ning puhkekeskused pakuvad erinevaid sportlikke ajaveetmisvõimalusi. Sportimisega end igapäeva rahmeldamistest välja lülitada on suur lust. Et puhkuses oleks vaid võlu ja mitte valu, on mõistlik kasutada ettenähtud kaitsmeid, kiivreid. Jälgida tuleks, et toote peal oleks CE-märgistus, mis annab tunnistust toote ohutusest.
TUTVU KASUTUSTINGIMUSTEGA! Kui ostad tehniliselt keeruka seadme, pead kaasa saama ja läbi lugema kasutusjuhendi enne, kui toodet kasutama hakkad. Minnes SPA-sse või lõbustuspargi atraktsioonidele on samuti äärmiselt oluline tutvuda eelnevalt kasutustingimustega, et end ja teisi mitte vigastada. SPA-des on näiteks üleval hoiatused, mitte joosta libedal põrandal, mitte lasta torudest alla pea ees jms.
PRETENSIOONID PROOVI LAHENDADA KOHAPEAL. Kui majutus või lubatud teenuse tingimused ei vasta lubatule, siis tuleb reageerida kohe ning teavitada sellest teenusepakkujat. Kui mure seisneb näiteks selles, et majutuskoht on must või esemed selles rikutud, fikseeri see võimalusel fotoaparaadiga, et hilisema võimaliku vaidluse korral oleks sul tõestusmaterjal. Kui teenusepakkujaga kokkuleppele ei saa, siis võid pöörduda Tarbijakaitseametisse, kirjutades meile avalduse ning lisades juurde ka selle avalduse, millega pöördusite teenusepakkuja poole ning nende vastuse. NB! Teenusepakkujal on avaldusele aega vastata 15 kalendripäeva jooksul.
Kui Teil on küsimusi, mis on seotud tarbija õigustega või soovite nõu, kuidas käituda, kui ostetud toode või teenus on osutunud ebakvaliteetseks, siis nõustab Teid tööpäeviti 8.00-16.30 Tarbijakaitseameti nõuandetelefon 1330 ja 6 201 707.
Rohkem infot leiad ka tarbijakaitseameti veebilehelt
Otsi Eesti kaardiltKaardiotsing võimaldab leida endale sobiva turismiobjekti ka pakutavate teenuste järgi.
Otsi turismiettevõtteidSulle huvipakkuva teenuse leidmiseks vali otsingufiltrist sobiv valdkond ja piirkond või kasuta märksõnaotsingut.
|